29 November 2015

Photo session (part one)


Danas sam si uzela slobodnog vremena i napravila svoj prvi fotosession za blog. Jako mi je drago što sam se za taj pothvat odlučila baš ovaj dan jer je prelijep. Jutro je obasjalo sunce nakon tmurnih dana.
(Today I took some time off to do my first photosession for this blog. I'm very glas that I did that 'cause the day was beautiful. It was sunny morning after few dark days.)

 
  Za lokaciju svog prvog fotosessiona sam odabrala lokalni Zvečevački park uz rijeku Orljavu. Ime je dobilo po poznatoj tvornici čokolade "Zvečevo".
(For my location I picked local Zvečevo park beside river Orljava. It was named after well-known chocolate factory "Zvečevo".)


U parku se nalazi novi most koji je napravljen prije koju godinu. Kao što vidite, na mostu su zaključani lokoti, pa tako i moj. :)
(There is a bridge in the park made few years ago. As you can see, there are locked padlock, and mine is also there. :))




U ovom se postu neću previše bazirati na odjevnim predmetima niti dodatcima. Zasada se šal nalazi u posebnom postu. 
Ovu crnu kombinaciju u potpunosti podiže i upotpunjuje Burberry šal, krem boje!
(In this post I won't talk much about clothes and a fashion accessories. The scarf is in the special post. This black combination is completed with Burberry scarf in cream colour.)


šešir (hat): H&M
šal (scarf): www.mojekrpice.hr
kaput (coat): H&M
torba (purse): Silver shop (local store)
gležnjače (boots): Vaša moda (local store)











No comments:

Post a Comment